Eskişehir'de Seyir Halindeki Belediye Otobüsü Yangını Kontrol Altına Alındı
2 saat önce
Eskişehir'in İnönü ilçesinde seyir halindeyken motor kısmında yangın çıkan bir belediye otobüsü, itfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle söndürüldü. Yangın, otobüsün kullanılamaz hale gelmesine yol açarken, olay yerine sevk edilen jandarma ekipleri güvenlik önlemleri aldı. Yangının çıkış sebebiyle ilgili soruşturma başlatıldı.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele