Fransa'da Ebola Vakası: Doktorla Temas Eden 5 Kişi Karantinaya Alındı

2 saat önce · 46 dakika önce güncellendi

Fransa'da Kongo Demokratik Cumhuriyeti'nden dönen bir doktorda Ebola virüsü tespit edildi. Sağlık Bakanı Stephanie Rist, doktorun hastalığın erken evresinde olduğunu ve uçakta herhangi bir belirti göstermediğini belirtti. Doktorla temas eden 5 kişi, tedbir amaçlı olarak karantinaya alındı. Fransa hükümeti, Ebola salgınının kontrol altında olduğunu ve enfeksiyon riskinin Avrupa'da düşük olduğunu ifade etti.

Bu haber 6 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Fransa'da Ebola Vakası: Doktorla Temas Eden 5 Kişi Karantinaya Alındı - gaste.co