Bakan Kurum: Türkiye'nin COP31 Başkanlığı Yenilenebilir Enerji Yatırımları ile Güçleniyor

2 saat önce · 1 saat önce güncellendi

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Londra'da düzenlenen İklim Eylem Haftası'nda Türkiye'nin COP31 Başkanlığına dair önemli açıklamalarda bulundu. Hürmüz Boğazı'ndaki gerilimlerin fosil yakıta bağımlılığın risklerini ortaya koyduğunu belirten Kurum, Türkiye'nin yenilenebilir enerji alanındaki yatırımlarının ve enerji bağımsızlığının önemine vurgu yaptı. 2053 Net Sıfır Emisyon hedeflerine ulaşmak için iddialı projelerin hazırlandığını ifade eden Kurum, Türkiye'nin kurulu elektrik gücünün yüzde 62'sinin yenilenebilir kaynaklardan oluştuğunu ve bu oranın artırılacağını belirtti.

Bu haber 6 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Bakan Kurum: Türkiye'nin COP31 Başkanlığı Yenilenebilir Enerji Yatırımları ile Güçleniyor - gaste.co