Bakan Kurum: Türkiye'nin COP31 Başkanlığı Yenilenebilir Enerji Yatırımları ile Güçleniyor
2 saat önce · 1 saat önce güncellendi
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Londra'da düzenlenen İklim Eylem Haftası'nda Türkiye'nin COP31 Başkanlığına dair önemli açıklamalarda bulundu. Hürmüz Boğazı'ndaki gerilimlerin fosil yakıta bağımlılığın risklerini ortaya koyduğunu belirten Kurum, Türkiye'nin yenilenebilir enerji alanındaki yatırımlarının ve enerji bağımsızlığının önemine vurgu yaptı. 2053 Net Sıfır Emisyon hedeflerine ulaşmak için iddialı projelerin hazırlandığını ifade eden Kurum, Türkiye'nin kurulu elektrik gücünün yüzde 62'sinin yenilenebilir kaynaklardan oluştuğunu ve bu oranın artırılacağını belirtti.
Manşetler· 6 kaynak
Bakan Kurum, Londra'da son noktayı koydu: Yurt dışından çöp almıyoruz
Diriliş PostasıBakan Kurum: Geri dönüşüm oranında yüzde 37'deyiz
TRT HaberBakan Kurum: Geri dönüşüm oranını 2053'e kadar yüzde 80'e çıkaracağız
AkşamBakan Kurum'dan COP31 çıkışı: Kararlılığımız dünyaya referans oldu
StarCOP31 için Türkiye modeli! Dünya deprem konutu projesine hayran kaldı
Haberler.comBakan Kurum: COP31 Başkanlığına İnanıyorlar
Bu haber 6 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı