Diyanet İşleri Başkanı Arpaguş'tan Muharrem Ayı Mesajı: Birlik ve Kardeşlik Vurgusu
2 saat önce
Diyanet İşleri Başkanı Safi Arpaguş, muharrem ayı dolayısıyla yayımladığı mesajında, bu ayın İslam dünyası için önemine dikkat çekti. Aşure günü ve Kerbela olayının yıldönümünü anarak, Müslümanların birlik ve beraberlik içinde hareket etmeleri gerektiğini vurguladı. Arpaguş, tarihten ders alarak fitneye karşı aklıselim ile durulması ve Müslümanlar arasındaki muhabbet bağlarının güçlendirilmesi gerektiğini ifade etti.
Manşetler· 4 kaynak
Bu haber 4 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele