Irak, OPEC'ten ayrılma seçeneğini değerlendiriyor: Üretim kotası artırılmalı

2 gün önce

Irak, petrol üretim kotasının artırılmaması durumunda OPEC üyeliği dahil tüm seçenekleri gözden geçirebileceğini açıkladı. Ülke, İran savaşı nedeniyle yaşadığı mali baskılarla başa çıkabilmek için üretim kotasında kayda değer bir artış talep ediyor. Irak Petrol Bakanlığı yetkilileri, OPEC'in bu talebi ciddiyetle ele alması gerektiğini vurgularken, ayrılık seçeneğinin masada olduğunu belirtiyor. Ancak Bağdat yönetiminin öncelikli hedefinin OPEC içinde kalmak ve müzakereler yoluyla daha yüksek bir kota elde etmek olduğu ifade ediliyor.

Bu haber 4 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Irak, OPEC'ten ayrılma seçeneğini değerlendiriyor: Üretim kotası artırılmalı - gaste.co