Türkiye, COP31'de Elektrifikasyon Hedeflerini Duyuracak
2 gün önce
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye'nin enerji stratejisinin merkezine elektrifikasyonu koyduğunu ve bu yıl kasım ayında Antalya'da düzenlenecek COP31'de yeni hedeflerin açıklanacağını duyurdu. Türkiye, 2035 yılına kadar elektrifikasyonda yüzde 35 hedefliyor. Bakan Bayraktar, bu hedefin iklim değişikliği ile mücadelede kritik bir öneme sahip olduğunu vurguladı. Ayrıca, Türkiye'nin elektrikteki yerlilik oranının yüzde 65'e ulaştığını belirterek, dışa bağımlılığı azaltmanın stratejik bir karar olduğunu ifade etti.
Manşetler· 6 kaynak
Bakan Bayraktar duyurdu: Türkiye yeni enerji hedeflerini COP31'de açıklayacak
Akşam5 yıllık yeni strateji planı! Türkiye dünyaya Antalya'dan duyuracak
A HaberBakan Bayraktar duyurdu: Türkiye COP31’de yeni enerji hedeflerini açıklayacak
StarTürkiye'den enerji atağı! Rüzgar ve güneşte dev kapasite hedefi
Habertürk"Yeni enerji hedefleri COP31’de açıklanacak"
SabahBakan Bayraktar duyurdu: Türkiye COP31’de yeni enerji hedeflerini açıklayacak! Elektrifikasyon ve yenilenebilir enerji atağı
Bu haber 6 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı