Türkiye, COP31'de Elektrifikasyon Hedeflerini Duyuracak

2 gün önce

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye'nin enerji stratejisinin merkezine elektrifikasyonu koyduğunu ve bu yıl kasım ayında Antalya'da düzenlenecek COP31'de yeni hedeflerin açıklanacağını duyurdu. Türkiye, 2035 yılına kadar elektrifikasyonda yüzde 35 hedefliyor. Bakan Bayraktar, bu hedefin iklim değişikliği ile mücadelede kritik bir öneme sahip olduğunu vurguladı. Ayrıca, Türkiye'nin elektrikteki yerlilik oranının yüzde 65'e ulaştığını belirterek, dışa bağımlılığı azaltmanın stratejik bir karar olduğunu ifade etti.

Bu haber 6 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Türkiye, COP31'de Elektrifikasyon Hedeflerini Duyuracak - gaste.co