TMO hububat alımlarında ilk ödemeler üreticilerin hesaplarına yatırıldı; alım noktalarının 600’e çıkarılması hedefleniyor
2 gün önce · 1 gün önce güncellendi
Tarım ve Orman Bakanlığı ve TMO, 3 Haziran’da başlayan 2026 hububat alım kampanyasında ilk ödemelerin 25 Haziran itibarıyla üreticilerin hesaplarına aktarıldığını duyurdu. Alımlar şu anda ülke genelinde 211 noktada sürüyor; hasat yoğunlaştıkça bu merkezlerin 600’e çıkarılması planlanıyor. TMO, kendisine getirilen ürünleri satın alacağını ve ürün bedellerinin teslim tarihinden itibaren 21’inci günden itibaren üreticilerin hesaplarına yatırılmaya devam edeceğini bildirdi. Türkiye açısından ödemelerin başlaması çiftçilerin nakit akışını rahatlatıp arz güvenliğine katkı sağlayabilir; ancak genişletilen alım ağı ve ödemelerin zamanında yürütülmesi için saha lojistiği ve şeffaf takibin önemi sürüyor.
Manşetler· 8 kaynak
TMO hububat alım ödemelerine başladı
Halk TVÇiftçinin beklediği haber geldi: TMO hububat ödemelerine başladı
Haberler.comTMO Hububat Alımlarında İlk Ödemeler Üreticilerin Hesaplarına Aktarıldı
SabahBakan Yumaklı duyurdu: TMO hububat alımlarında ilk ödemeleri hesaplara aktardı
Haber7TMO'da ilk hububat ödemeleri çiftçilerin hesaplarına yatırıldı
Anadolu AjansıBakan Yumaklı TMO'nun hububat alım ödemelerine başladığını bildirdi
Yeni AkitBakan’dan güzel haber geldi! Hububat ödemeleri çiftçinin hesabında
TRT HaberTMO, hububat alımlarında ödemelere başladı
Bu haber 8 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı