TMO hububat alımlarında ilk ödemeler üreticilerin hesaplarına yatırıldı; alım noktalarının 600’e çıkarılması hedefleniyor

2 gün önce · 1 gün önce güncellendi

Tarım ve Orman Bakanlığı ve TMO, 3 Haziran’da başlayan 2026 hububat alım kampanyasında ilk ödemelerin 25 Haziran itibarıyla üreticilerin hesaplarına aktarıldığını duyurdu. Alımlar şu anda ülke genelinde 211 noktada sürüyor; hasat yoğunlaştıkça bu merkezlerin 600’e çıkarılması planlanıyor. TMO, kendisine getirilen ürünleri satın alacağını ve ürün bedellerinin teslim tarihinden itibaren 21’inci günden itibaren üreticilerin hesaplarına yatırılmaya devam edeceğini bildirdi. Türkiye açısından ödemelerin başlaması çiftçilerin nakit akışını rahatlatıp arz güvenliğine katkı sağlayabilir; ancak genişletilen alım ağı ve ödemelerin zamanında yürütülmesi için saha lojistiği ve şeffaf takibin önemi sürüyor.

Bu haber 8 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
TMO hububat alımlarında ilk ödemeler üreticilerin hesaplarına yatırıldı; alım noktalarının 600’e çıkarılması hedefleniyor - gaste.co