Hürmüz Boğazı'ndan Güney Kore'ye ait 8 gemi daha güvenli geçiş yaptı
1 gün önce
Hürmüz Boğazı'nın yeniden açılmasıyla birlikte, bölgede mahsur kalan Güney Kore'ye ait 26 gemiden 8'i daha güvenli bir şekilde boğazdan geçiş yaptı. Böylece, boğazda bekleyen Güney Kore bağlantılı gemi sayısı 5'e düştü. Hürmüz Boğazı, ABD-İsrail'in şubat ayında gerçekleştirdiği saldırılar sonrasında kapatılmış, ancak İran ile ABD arasında 14 Haziran'da varılan mutabakat ile yeniden deniz trafiğine açılmıştı.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele