Kastamonu'da Kene Mücadelesi İçin 1200 Kınalı Keklik Doğaya Salındı

1 gün önce

Kastamonu'da Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından yürütülen biyolojik mücadele programı kapsamında, kene ve zararlı böceklerle mücadele amacıyla 1200 kınalı keklik doğaya salındı. Keklikler, Hacımuharrem köyü ile İhsangazi ve Hanönü ilçelerinde belirlenen koruma alanlarına bırakıldı. Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü yetkilileri, kekliklerin ekolojik dengeyi desteklemede önemli bir rol oynadığını vurguladı.

Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Kastamonu'da Kene Mücadelesi İçin 1200 Kınalı Keklik Doğaya Salındı - gaste.co