Kastamonu'da Kene Mücadelesi İçin 1200 Kınalı Keklik Doğaya Salındı
1 gün önce
Kastamonu'da Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından yürütülen biyolojik mücadele programı kapsamında, kene ve zararlı böceklerle mücadele amacıyla 1200 kınalı keklik doğaya salındı. Keklikler, Hacımuharrem köyü ile İhsangazi ve Hanönü ilçelerinde belirlenen koruma alanlarına bırakıldı. Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü yetkilileri, kekliklerin ekolojik dengeyi desteklemede önemli bir rol oynadığını vurguladı.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele