Türkiye ve Pakistan Arasında Elektrik Dağıtımında Üç Yeni Anlaşma İmzalandı
1 gün önce
Türkiye ve Pakistan, elektrik dağıtımının özelleştirilmesine destek amacıyla üç önemli anlaşma imzaladı. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, İstanbul'da Pakistanlı yetkililerle bir araya gelerek TEDAŞ-PPMC, TEİAŞ-ISMO ve EPİAŞ-ISMO protokollerini imzaladı. Bu anlaşmalar, Türkiye'nin enerji sektöründeki tecrübesini Pakistan ile paylaşarak, elektrik piyasalarının reform sürecine katkıda bulunmayı amaçlıyor. Türkiye, bu işbirliği ile bölgesel enerji arz güvenliğini artırmayı hedefliyor.
Manşetler· 0 kaynak
Bu haber 0 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele