Fenerbahçe Beko yeni sezon öncesi dört oyuncuyla yollarını ayırdı
1 gün önce
Fenerbahçe Beko, 2026-27 sezonu kadro planlaması kapsamında Jilson Bango, Brandon Boston Jr., Armando Bacot ve Arturs Zagars ile yollarını ayırdığını açıkladı. Kulüp ayrılan oyunculara emekleri için teşekkür ederken, açıklamada bu oyuncuların çubuklu formayla çeşitli lig ve kupa şampiyonlukları yaşadığına yer verildi. Bu karar, daha önce Nando De Colo, Khem Birch ve Devon Hall ile yolların ayrılmasının ardından süren kadro revizyonunun bir parçası olarak değerlendiriliyor; takımın hem Türkiye Ligi hem de EuroLeague’deki rekabet gücünü korumak için takviye arayışlarının devam edeceği öngörülüyor. Kulüp transfer ve yeni kadro planlarına ilişkin ek detayları ilerleyen günlerde paylaşacak.
Manşetler· 12 kaynak
Fenerbahçe'de 4 isimle yollar ayrıldı
Haberler.comFenerbahçe Beko'da dört ayrılık birden
AydınlıkFenerbahçe Beko'da dört ayrılık
Gerçek GündemFenerbahçe Beko Dört Ayrılığı Birden Duyurdu
Yeni AkitFenerbahçe BEKO’da yaprak dökümü! 3 isimle yollar ayrıldı
Türkiye GazetesiF.Bahçe, 3 ayrılığı açıkladı: Kariyerinizde başarılar
AkşamFenerbahçe Beko'da 4 ayrılık birden
Anadolu AjansıFenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı'nda 4 ayrılık
EnsonhaberFenerbahçe'de 4 ayrılık birden!
SözcüFenerbahçe Beko’da ayrılıklar sürüyor
SabahFenerbahçe Erkek Basketbol Takımı'nda 4 ayrılık birden!
HürriyetFenerbahçe Beko'da dört ayrılık birden!
Bu haber 12 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı