Fenerbahçe Beko yeni sezon öncesi dört oyuncuyla yollarını ayırdı

1 gün önce

Fenerbahçe Beko, 2026-27 sezonu kadro planlaması kapsamında Jilson Bango, Brandon Boston Jr., Armando Bacot ve Arturs Zagars ile yollarını ayırdığını açıkladı. Kulüp ayrılan oyunculara emekleri için teşekkür ederken, açıklamada bu oyuncuların çubuklu formayla çeşitli lig ve kupa şampiyonlukları yaşadığına yer verildi. Bu karar, daha önce Nando De Colo, Khem Birch ve Devon Hall ile yolların ayrılmasının ardından süren kadro revizyonunun bir parçası olarak değerlendiriliyor; takımın hem Türkiye Ligi hem de EuroLeague’deki rekabet gücünü korumak için takviye arayışlarının devam edeceği öngörülüyor. Kulüp transfer ve yeni kadro planlarına ilişkin ek detayları ilerleyen günlerde paylaşacak.

Bu haber 12 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Fenerbahçe Beko yeni sezon öncesi dört oyuncuyla yollarını ayırdı - gaste.co