Hürmüz Boğazı'nda Ticari Gemi Geçişleri Savaş Sonrası Rekor Seviyeye Ulaştı
1 gün önce
Hürmüz Boğazı'nda 24 Haziran'da 70 ticari gemi geçişi kaydedildi ve bu, 28 Şubat'tan sonraki en yüksek günlük trafik olarak belirlendi. ABD/İsrail-İran Savaşı'nın ardından yaşanan kısıtlamaların ardından, 14 Haziran'da imzalanan mutabakat sonrasında ticari gemi geçişleri belirgin şekilde arttı. Savaş öncesinde günlük ortalama 130 gemi geçişi yapılırken, savaşın başladığı gün bu rakam 78'e gerilemişti. Şimdi ise Hürmüz Boğazı'ndan geçen gemilerin büyük bir kısmı petrol taşıyan tankerlerden oluşuyor.
Manşetler· 6 kaynak
Hürmüz Boğazı’nda ticari gemi trafiği, savaş sonrası en yüksek seviyeye ulaştı
Haber7Hürmüz Boğazı’nda günlük ticari gemi geçişi savaş sonrası en yüksek seviyeyi gördü
StarHürmüz Boğazı'ndan rekor geçiş! Savaştan önceki döneme geri döndü
Diriliş PostasıHürmüz Boğazı’nda günlük ticari gemi geçişi savaş sonrası en yüksek seviyeyi gördü
Haberler.comHürmüz Boğazı'nda günlük ticari gemi geçişi savaş sonrası en yüksek seviyeyi gördü
Anadolu AjansıHürmüz Boğazı’nda günlük ticari gemi geçişi savaş sonrası en yüksek seviyeyi gördü
Bu haber 6 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı