Ankara'daki Sağlık Hizmetleri NATO Zirvesi Süresince Kesintisiz Devam Edecek

1 gün önce

Ankara İl Sağlık Müdürlüğü, 7-8 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek 36. NATO Zirvesi süresince şehirdeki tüm sağlık tesislerinin normal işleyişle tam kapasite hizmet vereceğini açıkladı. Acil servisler, ameliyathaneler ve yoğun bakım üniteleri gibi kritik sağlık hizmetlerinin kesintisiz sunulacağı belirtildi. Ayrıca, şehir içi ulaşımda yaşanabilecek yoğunluk göz önünde bulundurularak, vatandaşların sağlık hizmetlerine erişiminin aksamaması için gerekli düzenlemelerin yapıldığı ifade edildi.

Bu haber 7 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Ankara'daki Sağlık Hizmetleri NATO Zirvesi Süresince Kesintisiz Devam Edecek - gaste.co