Bursa, Kumluca ve Suşehri'nde Muharrem Ayı Dolayısıyla Aşure İkramları Gerçekleştirildi

1 gün önce · 20 saat önce güncellendi

25 Haziran 2026 tarihinde, Türkiye'nin çeşitli şehirlerinde Muharrem ayı dolayısıyla aşure ikramları yapıldı. Bursa Büyükşehir Belediyesi, 28 farklı noktada aşure dağıtımına devam ederken, Kumluca Belediyesi de Cumhuriyet Meydanı'nda yaklaşık 1,500 kişiye aşure ikram etti. Suşehri'nde ise geleneksel hale getirilen etkinlikte, vatandaşlara aşure sunuldu. Bu etkinlikler, birlik ve beraberlik mesajı vererek toplumsal dayanışmayı pekiştirmeyi amaçlıyor.

Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Bursa, Kumluca ve Suşehri'nde Muharrem Ayı Dolayısıyla Aşure İkramları Gerçekleştirildi - gaste.co