Bursa, Kumluca ve Suşehri'nde Muharrem Ayı Dolayısıyla Aşure İkramları Gerçekleştirildi
1 gün önce · 20 saat önce güncellendi
25 Haziran 2026 tarihinde, Türkiye'nin çeşitli şehirlerinde Muharrem ayı dolayısıyla aşure ikramları yapıldı. Bursa Büyükşehir Belediyesi, 28 farklı noktada aşure dağıtımına devam ederken, Kumluca Belediyesi de Cumhuriyet Meydanı'nda yaklaşık 1,500 kişiye aşure ikram etti. Suşehri'nde ise geleneksel hale getirilen etkinlikte, vatandaşlara aşure sunuldu. Bu etkinlikler, birlik ve beraberlik mesajı vererek toplumsal dayanışmayı pekiştirmeyi amaçlıyor.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele