Abdullah Şahindere, 12 Yıl Sonra Gençlerbirliği'ne Veda Etti
1 gün önce
Savunma oyuncusu Abdullah Şahindere, altyapısında yetiştiği Gençlerbirliği Kulübü'ne veda etti. 23 yaşındaki futbolcu, Instagram hesabından yaptığı paylaşımda, kulüple olan duygusal bağını ve 12 yıllık kariyerinde yaşadığı anıları aktardı. Gençlerbirliği'nin kendisi için sadece futbol oynamak değil, aynı zamanda hayallerinin şekillendiği bir yuva olduğunu belirten Şahindere, kulübe olan bağlılığını ve yaşadığı duygusal anları dile getirdi.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele