Abdullah Şahindere, 12 Yıl Sonra Gençlerbirliği'ne Veda Etti

1 gün önce

Savunma oyuncusu Abdullah Şahindere, altyapısında yetiştiği Gençlerbirliği Kulübü'ne veda etti. 23 yaşındaki futbolcu, Instagram hesabından yaptığı paylaşımda, kulüple olan duygusal bağını ve 12 yıllık kariyerinde yaşadığı anıları aktardı. Gençlerbirliği'nin kendisi için sadece futbol oynamak değil, aynı zamanda hayallerinin şekillendiği bir yuva olduğunu belirten Şahindere, kulübe olan bağlılığını ve yaşadığı duygusal anları dile getirdi.

Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Abdullah Şahindere, 12 Yıl Sonra Gençlerbirliği'ne Veda Etti - gaste.co