Manchester City, Elliot Anderson için 150 milyon Euro'luk rekor teklifte bulundu
1 gün önce
Manchester City, Nottingham Forest'ın 23 yaşındaki orta saha oyuncusu Elliot Anderson'ı kadrosuna katmak için 150 milyon Euro'luk bir bonservis bedeli ödemeye hazırlandığını duyurdu. Bu transfer, Premier League tarihindeki en yüksek bonservis ücreti rekorunu kırma potansiyeline sahip. Anderson, geçtiğimiz sezon Nottingham Forest formasıyla 50 resmi maçta 4 gol ve 5 asistle dikkat çekmişti. Anlaşmanın gerçekleşmesi halinde, oyuncunun 2031 yılına kadar Manchester City ile sözleşme imzalaması bekleniyor.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele