Scorpions, 33 Yıl Aradan Sonra İstanbul'da Unutulmaz Bir Konser Verdi
1 gün önce
Alman rock grubu Scorpions, 60. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla İstanbul'da Beşiktaş Tüpraş Stadyumu'nda sahne aldı. 33 yıl aradan sonra aynı stadyumda hayranlarıyla buluşan grup, 'Coming Home' ile başladığı konserinde 'Wind of Change' gibi efsane parçalarını seslendirdi. Grubun solisti Klaus Meine, İstanbul'da olmaktan duyduğu mutluluğu dile getirerek, Türk hayranlarına teşekkür etti. Konser, kuşakları bir araya getirirken, on binlerce müzikseverin katılımıyla büyük bir coşkuyla gerçekleşti.
Manşetler· 5 kaynak
Scorpions, 33 yıl sonra yeniden İstanbul'da konser verdi
Halk TVScorpions 33 yıl sonra İstanbul’da aynı stadyumda! Sahneye Türk bayrağıyla çıktılar
CumhuriyetScorpions İstanbul’u salladı
AkşamScorpions 33 yıl aradan sonra İstanbul'da! 'Uzun zaman sonra dönmek güzel'
SabahScorpions efsanesi kuşakları buluşturdu
Bu haber 5 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı