UAEA Başkanı Grossi, İran'ın Nükleer Tesislerine Denetim İçin Yakında Gidileceğini Açıkladı
1 gün önce
Uluslararası Atom Enerjisi Ajansı (UAEA) Başkanı Rafael Grossi, İran'ın nükleer tesislerine yönelik denetim sürecinin başladığını ve bu kapsamda yakında İran'a gitmeyi umduğunu duyurdu. Grossi, ABD-İran arasında imzalanan mutabakatın, UAEA'nın İran'daki nükleer tesislere erişim hakkı tanıdığını belirtti. Denetimlerin, nükleer malzeme üzerindeki UAEA mühürlerinin durumunu kontrol etmek amacıyla yapılacağını ifade eden Grossi, bu süreçte teknik çalışmaların sürdüğünü vurguladı.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele