Kağıthane'de Lokantada Düşen Altınlar Hırsızlık Olayına Dönüştü
1 gün önce
İstanbul'un Kağıthane ilçesinde bir lokantada yemek yiyen Mehmet Tanışık, cebinden düşürdüğü 81 bin 500 lira değerindeki 13 gram altını kaybetti. Yan masada oturan bir kişi, dalgınlığından faydalanarak altınları alıp hızla lokantadan ayrıldı. Olay anı güvenlik kameralarına yansıdı ve Tanışık, altınların iade edilmesi durumunda şikayetini geri çekmeye hazır olduğunu belirtti.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele