Beşiktaş, 13 yıl aradan sonra EuroLeague'e döndü — 2026-27 sezonunda Türkiye üç temsilciyle 20 takımlı format korunacak
1 gün önce · 23 saat önce güncellendi
EuroLeague yönetimi, AS Monaco’nun geçici ayrılması ve bazı takvim seçeneklerinin değerlendirilmesinin ardından Beşiktaş GAİN'i 2026-27 sezonu için 20. takım olarak kabul etti; karar 13 hissedar kulübün oy birliğiyle alındı. Siyah-beyazlılar, 2012-13'ten sonra ilk kez organizasyonda yer alacak; kulübün 2025-26 EuroCup'ta finale çıkması ve JL Bourg'un hakkını kullanmayacağını açıklaması süreci etkiledi. 2026-27 sezonu çift devreli lig usulüyle her takım için 38 maç şeklinde oynanacak; EuroLeague'in 2027-28'de 24 takıma ve konferans formatına genişleme planları bulunuyor. Türkiye açısından üç takımla temsil edilmek sportif görünürlük ve gelir fırsatlarını artırırken, yoğun Avrupa takvimi lig içi planlama, kadro ve finansal hazırlık gerektirecek.
Manşetler· 12 kaynak
Fenerbahçe'den sürpriz Beşiktaş paylaşımı
CNN TürkBeşiktaş, EuroLeague'e dönüyor! İşte yeni format...
DünyaBeşiktaş'a özel davet: 13 yıl sonra yeniden EuroLeague'de
SabahBeşiktaş, resmen EuroLegaue'de!
Yeni Akit13 yıllık hasret bitti! Beşiktaş resmen EuroLeague'de
EnsonhaberBeşiktaş, yeni sezonda EuroLeague'de mücadele edecek
Haberler.comBeşiktaş, yeni sezonda Euroleague'de mücadele edecek
StarBeşiktaş resmen Euroleague'de! Kartal 13 yıl sonra geri döndü
10HaberBeklenen karar açıklandı: EuroLeague’e 3. Türk takımı geldi
Türkiye GazetesiBeşiktaş, EuroLeague'de: İşte yeni sezon takımları.....
Halk TVSon dakika | Beşiktaş resmen Euroleague'de
SözcüEuroLeague'e 3. Türk takımı geliyor! Format değişiyor
Bu haber 12 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı