Öğretmenlerin Açlık Grevi Devam Ederken, Bakan Tekin'den 'Şikayet Yok' Açıklaması

1 gün önce · 19 saat önce güncellendi

Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası ve Mülakat Mağduru Öğretmenler Platformu üyeleri, 12 gündür süren açlık grevleriyle hak taleplerini dile getiriyor. Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, öğretmenlerin eylemden önce bakanlığa başvurmaları gerektiğini belirterek, kendilerine ulaşan herhangi bir şikayet olmadığını ifade etti. Öğretmenler ise bakanlığın bu iddialarına tepki göstererek, daha önce yaptıkları başvuruların dikkate alınmadığını ve 'kanıt bulamadık' yanıtı aldıklarını vurguladı.

Bu haber 5 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Öğretmenlerin Açlık Grevi Devam Ederken, Bakan Tekin'den 'Şikayet Yok' Açıklaması - gaste.co