Öğretmenlerin Açlık Grevi Devam Ederken, Bakan Tekin'den 'Şikayet Yok' Açıklaması
1 gün önce · 19 saat önce güncellendi
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası ve Mülakat Mağduru Öğretmenler Platformu üyeleri, 12 gündür süren açlık grevleriyle hak taleplerini dile getiriyor. Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, öğretmenlerin eylemden önce bakanlığa başvurmaları gerektiğini belirterek, kendilerine ulaşan herhangi bir şikayet olmadığını ifade etti. Öğretmenler ise bakanlığın bu iddialarına tepki göstererek, daha önce yaptıkları başvuruların dikkate alınmadığını ve 'kanıt bulamadık' yanıtı aldıklarını vurguladı.
Manşetler· 5 kaynak
Bakan Tekin’in ‘şikayet yok’ açıklamasına açlık grevindeki öğretmenlerden tepki
Gerçek GündemBakan Tekin Açlık Grevindeki Öğretmenlerle İlgili İlk Kez Konuştu! 'Keşke Gelip Bize Söyleselerdi'
Haberler.comAçlık grevindeki öğretmenler Bakanlık'a yürüdü
Artı GerçekÖğretmenlerin açlık grevi 12. gününde: Milli Eğitim Bakanından ilk açıklama
Halk TVBakan Tekin 'Şikayet yok' dedi, 'TIR yetmez' yanıtı geldi! Açlık grevindeki öğretmenler hakkında ilk açıklama
Bu haber 5 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı