Beşiktaş GAİN, EuroLeague'de Mücadele Edecek: 2026-27 Sezonunda Üç Türk Takımı Yer Alacak

1 gün önce · 23 saat önce güncellendi

EuroLeague yönetimi, 2026-27 sezonunda mücadele edecek 20 takımlık kadroyu onayladı. Bu sezon Beşiktaş GAİN, Monaco'nun yerine EuroLeague'e katılacak ve Türkiye'yi temsil eden üçüncü takım olacak. Anadolu Efes ve Fenerbahçe Beko'nun yanı sıra, Bahçeşehir Koleji, Türk Telekom ve TOFAŞ da EuroCup'ta yer alacak. Bu gelişme, Türk basketbolunun uluslararası alanda daha fazla görünürlük kazanması açısından önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.

Bu haber 7 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Beşiktaş GAİN, EuroLeague'de Mücadele Edecek: 2026-27 Sezonunda Üç Türk Takımı Yer Alacak - gaste.co