Beşiktaş GAİN, EuroLeague'de Mücadele Edecek: 2026-27 Sezonunda Üç Türk Takımı Yer Alacak
1 gün önce · 23 saat önce güncellendi
EuroLeague yönetimi, 2026-27 sezonunda mücadele edecek 20 takımlık kadroyu onayladı. Bu sezon Beşiktaş GAİN, Monaco'nun yerine EuroLeague'e katılacak ve Türkiye'yi temsil eden üçüncü takım olacak. Anadolu Efes ve Fenerbahçe Beko'nun yanı sıra, Bahçeşehir Koleji, Türk Telekom ve TOFAŞ da EuroCup'ta yer alacak. Bu gelişme, Türk basketbolunun uluslararası alanda daha fazla görünürlük kazanması açısından önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.
Manşetler· 7 kaynak
Beşiktaş GAİN gelecek sezon EuroLeague'de mücadele edecek
TakvimAvrupa Ligi'nde 3 Türk takımı! Beşiktaş gelecek sezon EuroLeague'de mücadele edecek
Haberler.comBeşiktaş GAİN, gelecek sezon Avrupa Ligi'nde mücadele edecek
AkşamResmen duyuruldu! Beşiktaş GAİN, EuroLeague'de
Anadolu AjansıBeşiktaş GAİN, gelecek sezon Avrupa Ligi'nde mücadele edecek
CumhuriyetKarar oy birliğiyle alındı: Beşiktaş GAİN yeniden EuroLeague'de!
HürriyetBeşiktaş GAİN EuroLeague'de!
Bu haber 7 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı