TÜBİTAK Fen Lisesi İlk Mezunlarını Verdi: Bakan Kacır, Bilim ve Teknoloji ile Geleceği İnşa Edecek Gençlere Güveniyor

1 gün önce

TÜBİTAK Fen Lisesi, 2021 yılında bilim ve teknoloji temelli eğitim anlayışıyla açıldığından bu yana ilk mezunlarını verdi. Mezuniyet töreninde Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, gençlerin Türkiye'nin geleceğine bilim ve teknoloji ile katkı sağlayacaklarına inandığını belirtti. Törende okul birincisi Elif Berra Demir, başarılarını hayatını kaybeden babasına armağan etti. Bakan Kacır, TÜBİTAK'ın stratejik vizyonuyla gençlerin eğitimine önem verdiklerini vurguladı.

Bu haber 6 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
TÜBİTAK Fen Lisesi İlk Mezunlarını Verdi: Bakan Kacır, Bilim ve Teknoloji ile Geleceği İnşa Edecek Gençlere Güveniyor - gaste.co