TÜBİTAK Fen Lisesi İlk Mezunlarını Verdi: Bakan Kacır, Bilim ve Teknoloji ile Geleceği İnşa Edecek Gençlere Güveniyor
1 gün önce
TÜBİTAK Fen Lisesi, 2021 yılında bilim ve teknoloji temelli eğitim anlayışıyla açıldığından bu yana ilk mezunlarını verdi. Mezuniyet töreninde Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, gençlerin Türkiye'nin geleceğine bilim ve teknoloji ile katkı sağlayacaklarına inandığını belirtti. Törende okul birincisi Elif Berra Demir, başarılarını hayatını kaybeden babasına armağan etti. Bakan Kacır, TÜBİTAK'ın stratejik vizyonuyla gençlerin eğitimine önem verdiklerini vurguladı.
Manşetler· 6 kaynak
TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi
CNN TürkBakan Kacır: Türk milletinin istikbaline bilimle, teknolojiyle atacağınız güçlü imzaların umudunu taşıyoruz
Haberler.comTÜBİTAK Fen Lisesi, ilk mezunlarını verdi
Diriliş PostasıTÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi
Gazete VatanTÜBİTAK Fen Lisesi “ilk mezunlarını” verdi! Bakan Kacır: Teknolojide paradigma değişimlerine odaklandık
Anadolu AjansıTÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi
Bu haber 6 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı