Beşiktaş GAİN, EuroLeague'de 20. Takım Olarak Mücadele Edecek

1 gün önce · 23 saat önce güncellendi

Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı, gelecek sezon EuroLeague'de mücadele edeceğini duyurdu. EuroLeague yönetimi, ligin 20 takımla devam edeceğini ve Beşiktaş GAİN'in, ekonomik sorunlar yaşayan Monaco'nun yerine 20. takım olarak katılmasına karar verdi. Bu gelişme, Türk basketbolu için önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.

Manşetler· 0 kaynak

Bu haber 0 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Beşiktaş GAİN, EuroLeague'de 20. Takım Olarak Mücadele Edecek - gaste.co