Adana'da Park Halindeki Otomobilde Yangın Çıktı, Araç Kullanılamaz Hale Geldi
1 gün önce
Adana'nın Seyhan ilçesinde park halindeki bir otomobilin motor bölümünde yangın çıktı. Yangın, peş peşe patlamalara yol açarak aracı tamamen kullanılamaz hale getirdi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangını kontrol altına alarak söndürdü. Yangının çıkış nedeni hakkında inceleme başlatıldı.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele