Konya'daki Tek Öğrencili Okulda İlayda Kozlu Karnesini Aldı

1 gün önce · 13 saat önce güncellendi

Konya'nın Ilgın ilçesindeki Şehit Mustafa Kozlu İlkokulu'nun tek öğrencisi İlayda Kozlu, 2025-2026 eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayarak karnesini aldı. Okulun tek öğretmeni Muhammed Bağ, İlayda'nın azmi ve derslere olan ilgisi sayesinde hiç devamsızlık yapmadan başarılı bir yıl geçirdiğini belirtti. Öğrenci ve öğretmen arasındaki bu özel bağ, sosyal medya aracılığıyla Türkiye genelinde de dikkat çekti.

Bu haber 5 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Konya'daki Tek Öğrencili Okulda İlayda Kozlu Karnesini Aldı - gaste.co