Gaziantep 5. OSB'de tekstil fabrikasında içtikleri sudan etkilenen 25 işçi hastaneye kaldırıldı

1 gün önce · 22 saat önce güncellendi

26 Haziran 2026 sabahı Gaziantep Şehitkamil 5. Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir tekstil fabrikasında çalışan 25 işçi, fabrikadaki içme suyunu tükettikten kısa süre sonra baş dönmesi, mide bulantısı ve kusma şikâyetleriyle hastaneye kaldırıldı. Şehitkamil Devlet Hastanesi'ne sevk edilen işçiler zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alındı; genel sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi. Yetkililer olayla ilgili soruşturma başlattı ve su örnekleri üzerinde analizler sürüyor; nedenin hızla ve şeffaf biçimde belirlenmesi, sorumluların tespit edilmesi bekleniyor. Türkiye açısından bu olay, OSB'lerdeki işçi sağlığı, içme suyu güvenliği ve denetim mekanizmalarının gözden geçirilmesinin önemini bir kez daha ortaya koyuyor.

Bu haber 12 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Gaziantep 5. OSB'de tekstil fabrikasında içtikleri sudan etkilenen 25 işçi hastaneye kaldırıldı - gaste.co