Gaziantep 5. OSB'de tekstil fabrikasında içtikleri sudan etkilenen 25 işçi hastaneye kaldırıldı
1 gün önce · 22 saat önce güncellendi
26 Haziran 2026 sabahı Gaziantep Şehitkamil 5. Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir tekstil fabrikasında çalışan 25 işçi, fabrikadaki içme suyunu tükettikten kısa süre sonra baş dönmesi, mide bulantısı ve kusma şikâyetleriyle hastaneye kaldırıldı. Şehitkamil Devlet Hastanesi'ne sevk edilen işçiler zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alındı; genel sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi. Yetkililer olayla ilgili soruşturma başlattı ve su örnekleri üzerinde analizler sürüyor; nedenin hızla ve şeffaf biçimde belirlenmesi, sorumluların tespit edilmesi bekleniyor. Türkiye açısından bu olay, OSB'lerdeki işçi sağlığı, içme suyu güvenliği ve denetim mekanizmalarının gözden geçirilmesinin önemini bir kez daha ortaya koyuyor.
Manşetler· 12 kaynak
Gaziantep'te 26 fabrika işçisi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı
Artı GerçekŞireci Tekstil’de sudan zehirlenen işçiler hastanelik oldu
Sputnik TürkiyeGaziantep'te tekstil fabrikasında zehirlenme: 26 işçi hastaneye kaldırıldı
Haberler.comGaziantep'te tekstil fabrikasında 26 işçi zehirlendi
KararGaziantep'te fabrikada zehirlenme şüphesi: 25 işçi hastanelik oldu
GZTGaziantep Zehirlenme Vakası: İçtikleri sudan zehirlenen 25 işçi acil olarak hastaneye kaldırıldı | Yerel Haberler
SabahGaziantep’te korkunç olay! Tekstil fabrikasındaki işçiler içme suyundan zehirlendi: 25 kişi hastaneye kaldırıldı!
10Haberİçtikleri sudan zehirlendiler: 25 işçi hastaneye kaldırıldı
Gerçek GündemTekstil Fabrikasında 25 İşçi Sudan Zehirlendi!
Sol HaberGaziantep'teki fabrikada su içip rahatsızlanan 25 işçi hastaneye kaldırıldı
CumhuriyetFabrikada su içtikten sonra rahatsızlanan 25 işçi hastaneye kaldırıldı
Haber7Fabrikada su içen işçiler tek tek hastaneye kaldırıldı!
Bu haber 12 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı