Beşiktaş, 2026-2027 Sezonunda Euroleague'de Mücadele Edecek

22 saat önce

Beşiktaş Kulübü, 2026-2027 sezonunda Euroleague'de yer alacağını duyurdu. Kulüp Başkanı Serdal Adalı, bu başarıdan dolayı mutlu olduklarını belirterek, Beşiktaş taraftarının Euroleague'de bulunmayı hak ettiğini ifade etti. Adalı, kulübün Avrupa'nın en üst düzey organizasyonunda yer almasının Türkiye'yi en iyi şekilde temsil etme fırsatı sunduğunu vurguladı ve tüm taraftarları destek vermeye davet etti.

Bu haber 6 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Beşiktaş, 2026-2027 Sezonunda Euroleague'de Mücadele Edecek - gaste.co