Şanlıurfa'da Yaralı Öğrencilere Evde Karne Verildi
22 saat önce · 20 saat önce güncellendi
Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde 14 Nisan'da gerçekleşen okul saldırısında yaralanan öğrenciler Muhammed Kılıç ve Cenap Argın, karnelerini evlerinde aldı. Siverek Kaymakamı Salih Sak ve ilçe protokolü, öğrencileri ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerinde bulundu ve çeşitli hediyeler takdim etti. Kaymakam Sak, devletin her zaman öğrencilerin ve ailelerinin yanında olduğunu vurgulayarak, yaralı öğrencilerin eğitim hayatından kopmamaları için desteklerin süreceğini belirtti.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele