Bülent Korkmaz Antalyaspor'un teknik direktörü oldu — 1 yıllık sözleşmeyle hedef yeniden Süper Lig'e yükselme

22 saat önce · 21 saat önce güncellendi

Antalyaspor, TFF 1. Lig'de oynayacağı yeni sezon öncesi daha önce kulüpte görev yapmış teknik direktör Bülent Korkmaz ile 1 yıllık sözleşme imzaladı; imza töreni kulüp tesislerinde gerçekleştirildi. Kulüp yönetimi Korkmaz'a güven duyduklarını belirtirken, Korkmaz geçmişte yapılan hataların küme düşmeye etkisi olduğunu belirterek sabır, sıkı çalışma ve genç oyunculara şans verme vurgusu yaptı. Türkiye bağlamında bu atama Antalyaspor'un sportif ve mali yapısını toparlayıp altyapıdan oyuncu yetiştirme hedefiyle örtüşüyor; başarılı bir sezon kulübün gelirleri ve bölgesel itibarını güçlendirebilir. Ancak hedefe ulaşmak için kadro planlaması, mali disiplin ve hazırlık dönemi performansı belirleyici olacak.

Bu haber 14 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Bülent Korkmaz Antalyaspor'un teknik direktörü oldu — 1 yıllık sözleşmeyle hedef yeniden Süper Lig'e yükselme - gaste.co