Sağlık Çalışanlarına Yönelik Disiplin Süreci Eleştiriliyor
21 saat önce · 19 saat önce güncellendi
Birlik ve Dayanışma Sendikası, Şube Başkanı Hacı Yusuf Eryazğan hakkında yürütülen disiplin soruşturmalarını, sağlık çalışanlarının sendikal haklarına ve ifade özgürlüğüne yönelik bir baskı olarak değerlendiriyor. Sendika Genel Başkanı Ahmet Mehlepçi, Eryazğan'ın eleştirel görüşleri nedeniyle peş peşe soruşturmalarla karşılaştığını ve bu durumun hukuk devleti ilkeleriyle bağdaşmadığını belirtti. Eryazğan ise, disiplin cezasının yalnızca kendisine değil, tüm sağlık çalışanlarına yönelik bir gözdağı niteliği taşıdığını ifade etti.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele