Türkiye ve Bulgaristan Enerji İşbirliğini Güçlendiriyor
21 saat önce
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Bulgaristan Enerji Bakanı Iva Petrova ile İstanbul'da bir araya gelerek doğal gaz ve elektrik alanındaki işbirliklerini görüştü. Görüşmede, iki ülke arasındaki doğal gaz ticareti ve elektrik enterkonneksiyonlarının güçlendirilmesi konuları ele alındı. Ayrıca, Karadeniz bölgesindeki potansiyel işbirliği imkanları üzerinde durularak, bu stratejik ortaklığın Güneydoğu Avrupa'nın enerji arz güvenliğine katkı sağlaması hedeflendi.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele