Rusya, 2036'ya Kadar Ay'da Nükleer Enerji Santrali Kurmayı Planlıyor
21 saat önce · 20 saat önce güncellendi
Rusya Federal Uzay Ajansı (Roscosmos), 2036 yılına kadar Ay yüzeyinde nükleer enerji santrali kurmayı hedefliyor. Bu plan, Rusya'nın uzay programı ve uluslararası işbirliği projeleri çerçevesinde gerçekleştirilecek. Ayrıca, Rusya'nın 2036 sonrası hedefleri arasında nükleer enerji sistemine sahip taşıma araçları geliştirmek ve Ay ile Mars araştırmaları yer alıyor. Ay'a yönelik 'Luna' misyonları da 2028'den itibaren başlayacak.
Manşetler· 8 kaynak
Rusya, 2036'ya kadar Ay'da nükleer enerji santrali kurmayı planlıyor
GZTRusya Ay'a nükleer santral mi kuracak? Moskova'nın 2036 uzay planı sızdı
Haber7Uzay yarışında yeni dönem: Rusya Ay'a nükleer enerji taşıyor
10HaberRusya’nın temennisi: 2036’ya kadar Ay’da nükleer santral kurmak
Independent TürkçeRusya, 2036'ya kadar Ay'da nükleer enerji santrali kurmayı planlıyor
TRT HaberRusya, 2036'ya kadar Ay'da nükleer enerji santrali kurmayı planlıyor
Anadolu AjansıRusya, 2036'ya kadar Ay'da nükleer enerji santrali kurmayı planlıyor
Haberler.comRusya, 2036'ya kadar Ay'da nükleer enerji santrali kurmayı planlıyor
Bu haber 8 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı