Rusya, 2036'ya Kadar Ay'da Nükleer Enerji Santrali Kurmayı Planlıyor

21 saat önce · 20 saat önce güncellendi

Rusya Federal Uzay Ajansı (Roscosmos), 2036 yılına kadar Ay yüzeyinde nükleer enerji santrali kurmayı hedefliyor. Bu plan, Rusya'nın uzay programı ve uluslararası işbirliği projeleri çerçevesinde gerçekleştirilecek. Ayrıca, Rusya'nın 2036 sonrası hedefleri arasında nükleer enerji sistemine sahip taşıma araçları geliştirmek ve Ay ile Mars araştırmaları yer alıyor. Ay'a yönelik 'Luna' misyonları da 2028'den itibaren başlayacak.

Bu haber 8 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Rusya, 2036'ya Kadar Ay'da Nükleer Enerji Santrali Kurmayı Planlıyor - gaste.co