Vedat Muriqi yeniden Fenerbahçe'de: transfer sürecini, tesis değerlendirmesini ve hedeflerini anlattı

20 saat önce · 18 saat önce güncellendi

Vedat Muriqi, Mallorca'dan Fenerbahçe'ye geri dönmekten memnun olduğunu, kulübü uzakta da yakından takip ettiğini ve içeri girince kendisini ‘sanki hiç gitmemiş gibi’ hissettiğini söyledi. Ocak ayından başlayan temaslar sonucu yapılan transferde Mirsad Türkcan ve Oğuz Çetin gibi isimlerin aradığı, Mallorca tarafındaki zorlukların süreci yavaşlattığı belirtildi; ailecek dönüşe sıcak bakıldığı vurgulandı. Muriqi, Topuk Yaylası Tesisleri'ni Türkiye'de örneği az ve Avrupa'daki birçok kulüpten iyi bulduğunu, daha tecrübeli ve istekli bir oyuncu olduğunu söyledi; şampiyonluk hedeflediklerini ifade etti. Türkiye perspektifinden bakıldığında, kulübü ve camiayı iyi tanıyan tecrübeli bir santrforun takıma adaptasyonu ve sezon içindeki formu Fenerbahçe'nin lig ve kupalardaki iddiası için belirleyici olacak.

Bu haber 10 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Vedat Muriqi yeniden Fenerbahçe'de: transfer sürecini, tesis değerlendirmesini ve hedeflerini anlattı - gaste.co