Mustafa Gültepe, TİM Başkanlığına İkinci Kez Seçildi

20 saat önce · 10 saat önce güncellendi

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) 33. Olağan Genel Kurulu, Haliç Kongre Merkezi'nde gerçekleştirildi. Tek aday olarak seçime katılan Mustafa Gültepe, geçerli oyların tamamını alarak yeniden başkanlık görevine getirildi. Gültepe, ilk dört yılda hem mal hem de hizmet ihracatında artış sağladıklarını belirterek, ikinci dört yıl için Türkiye'yi ihracatta ilk 10 ülke arasına çıkarma hedefinde hızlanma dönemine gireceklerini ifade etti. Ayrıca, katma değerli ihracat için yüksek teknoloji, AR-GE ve inovasyon gibi unsurları ön planda tutacaklarını vurguladı.

Bu haber 7 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Mustafa Gültepe, TİM Başkanlığına İkinci Kez Seçildi - gaste.co