Osmaniye'de kremalı tatlı ve pastadan rahatsızlanan 53 kişi hastaneye kaldırıldı; adli ve idari soruşturma sürüyor
17 saat önce · 11 saat önce güncellendi
Osmaniye'de bir işletmeden alınan pasta ve kremalı tatlıları tükettikten sonra 53 kişi rahatsızlanarak hastanelere başvurdu. İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri işyeri ve imalathaneden numune alıp yetkili laboratuvara gönderirken, valilik hayati tehlikesi olan hasta bulunmadığını bildirdi; 25 kişi taburcu edildi, 28 kişinin tedavisi sürüyor. Olayla ilgili adli ve idari soruşturma başlatıldı; iki şüpheli adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. Türkiye açısından gıda güvenliği, denetimlerin hızla uygulanması ve laboratuvar sonuçlarının şeffaf şekilde paylaşılması öncelikli olup, kesin neden yalnızca yapılacak analizlerle tespit edilecektir.
Manşetler· 9 kaynak
Pasta ve tatlı yiyen 53 kişi hastanelik oldu
EnsonhaberOsmaniye'de gıda zehirlenmesi şüphesi: 53 kişi hastaneye başvurdu
CNN TürkOsmaniye'de gıda zehirlenmesi şüphesi: 53 kişi hastaneye başvurdu
Yeni ŞafakPasta ve kremalı tatlı kabusu: 53 kişi hastaneye başvurdu
Halk TVOsmaniye'de zehirlenme skandalı: Pasta yiyen 53 kişi hastanelik oldu
Haberler.comOsmaniye'de gıda zehirlenmesi şüphesiyle 53 kişi hastaneye başvurdu
Gazete VatanOsmaniye'de gıda zehirlenmesi şüphesi: Pastayı yiyen 53 kişi hastaneye başvurdu
CumhuriyetOsmaniye'de gıda zehirlenmesi şüphesi: 53 kişi hastaneye başvurdu
Türkiye GazetesiTatlıdan zehirlenen 53 kişi hastanelik oldu!
Bu haber 9 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı