Osmaniye'de kremalı tatlı ve pastadan rahatsızlanan 53 kişi hastaneye kaldırıldı; adli ve idari soruşturma sürüyor

17 saat önce · 11 saat önce güncellendi

Osmaniye'de bir işletmeden alınan pasta ve kremalı tatlıları tükettikten sonra 53 kişi rahatsızlanarak hastanelere başvurdu. İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri işyeri ve imalathaneden numune alıp yetkili laboratuvara gönderirken, valilik hayati tehlikesi olan hasta bulunmadığını bildirdi; 25 kişi taburcu edildi, 28 kişinin tedavisi sürüyor. Olayla ilgili adli ve idari soruşturma başlatıldı; iki şüpheli adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. Türkiye açısından gıda güvenliği, denetimlerin hızla uygulanması ve laboratuvar sonuçlarının şeffaf şekilde paylaşılması öncelikli olup, kesin neden yalnızca yapılacak analizlerle tespit edilecektir.

Bu haber 9 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Osmaniye'de kremalı tatlı ve pastadan rahatsızlanan 53 kişi hastaneye kaldırıldı; adli ve idari soruşturma sürüyor - gaste.co