Aydın-Denizli Otoyolunda Yolcu Otobüsü ile Otomobilin Karıştığı Kazada 20 Kişi Yaralandı
16 saat önce
Aydın-Denizli otoyolunda bir yolcu otobüsü ile otomobilin karıştığı kazada, otobüs kontrolden çıkarak bariyerlere çarptı. Kazada biri ağır olmak üzere toplam 20 kişi yaralandı. Olay yerine sağlık, jandarma ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Yaralılar, ilk müdahalelerin ardından Denizli ve Nazilli'deki hastanelere kaldırıldı. Kazayla ilgili soruşturma devam ediyor.
Manşetler· 4 kaynak
Bu haber 4 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele