Fenerbahçe Topuk Yaylası kampını sürdürüyor — Kartal yönetiminde antrenman, Oğuz Çetin toplantı yaptı, Aziz Yıldırım tesiste
16 saat önce · 5 saat önce güncellendi
Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarını Düzce Topuk Yaylası Tesisleri'nde İsmail Kartal yönetiminde sürdürüyor; antrenmanda core çalışması, ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketlerinin ardından 2 gruba ayrılarak 5’e 2 top kapma ve dar alanda hücum oyunları yapıldı. Futbol direktörü Oğuz Çetin takımla kısa bir toplantı gerçekleştirdi ve idmanın bir bölümünü saha kenarından takip etti; kulüp başkanı Aziz Yıldırım da Barış Göktürk ve bazı yöneticilerle tesisi ziyaret etti. Bazı haberlerde antrenmanın taraftara açık olduğu ve yoğun ilgi gördüğü; ayrıca Kulüpler Birliği toplantısında temsilciler arasında tartışma yaşandığı yönünde aktarımlar yer aldı. Kulüp hazırlıkları yarın yapılacak antrenmanla devam ettirecek.
Manşetler· 9 kaynak
Fenerbahçe'de hazırlıklar sürüyor
CNN TürkFenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Topuk Yaylası'ndaki kampa geldi
AydınlıkFenerbahçe yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası’nda sürdürüyor
Haberler.comAziz Yıldırım, Fenerbahçe'nin kamp yaptığı Topuk Yaylası'na geldi
EnsonhaberFenerbahçe'nin Düzce kampı tüm hızıyla sürüyor
SabahSıkıyönetim!
Halk TVAziz Yıldırım Topuk Yaylası'na bizzat gitti
AkşamFenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'dan Topuk Yaylası kampına ziyaret
StarFenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını sürdürdü
Bu haber 9 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı