Fenerbahçe Topuk Yaylası kampını sürdürüyor — Kartal yönetiminde antrenman, Oğuz Çetin toplantı yaptı, Aziz Yıldırım tesiste

16 saat önce · 5 saat önce güncellendi

Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarını Düzce Topuk Yaylası Tesisleri'nde İsmail Kartal yönetiminde sürdürüyor; antrenmanda core çalışması, ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketlerinin ardından 2 gruba ayrılarak 5’e 2 top kapma ve dar alanda hücum oyunları yapıldı. Futbol direktörü Oğuz Çetin takımla kısa bir toplantı gerçekleştirdi ve idmanın bir bölümünü saha kenarından takip etti; kulüp başkanı Aziz Yıldırım da Barış Göktürk ve bazı yöneticilerle tesisi ziyaret etti. Bazı haberlerde antrenmanın taraftara açık olduğu ve yoğun ilgi gördüğü; ayrıca Kulüpler Birliği toplantısında temsilciler arasında tartışma yaşandığı yönünde aktarımlar yer aldı. Kulüp hazırlıkları yarın yapılacak antrenmanla devam ettirecek.

Bu haber 9 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Fenerbahçe Topuk Yaylası kampını sürdürüyor — Kartal yönetiminde antrenman, Oğuz Çetin toplantı yaptı, Aziz Yıldırım tesiste - gaste.co