Malezya, Kamu Çalışanları için Hibrit Çalışma Modeline Geçiyor

15 saat önce · 14 saat önce güncellendi

Malezya, kamu çalışanları için 1 Ağustos'tan itibaren haftada iki gün evden çalışma imkanı sunan hibrit çalışma modeline geçiş yapacağını duyurdu. Bu yeni düzenleme, kamu hizmetlerinde verimliliği artırmayı ve çalışma kültürünü modernize etmeyi amaçlayan kapsamlı bir reform programının parçası olarak değerlendiriliyor. Memurlar, haftanın üç günü ofiste, iki günü ise evden ya da onaylı bir çalışma noktasından görev yapacak.

Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Malezya, Kamu Çalışanları için Hibrit Çalışma Modeline Geçiyor - gaste.co