Malezya, Kamu Çalışanları için Hibrit Çalışma Modeline Geçiyor
15 saat önce · 14 saat önce güncellendi
Malezya, kamu çalışanları için 1 Ağustos'tan itibaren haftada iki gün evden çalışma imkanı sunan hibrit çalışma modeline geçiş yapacağını duyurdu. Bu yeni düzenleme, kamu hizmetlerinde verimliliği artırmayı ve çalışma kültürünü modernize etmeyi amaçlayan kapsamlı bir reform programının parçası olarak değerlendiriliyor. Memurlar, haftanın üç günü ofiste, iki günü ise evden ya da onaylı bir çalışma noktasından görev yapacak.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele