Ankara İl Emniyet Müdürü Yüksek, NATO Zirvesi Öncesi Güvenlik Önlemlerini Denetledi
14 saat önce · 11 saat önce güncellendi
Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek, 7-8 Temmuz tarihlerinde gerçekleştirilecek 36. NATO Zirvesi öncesinde Yenimahalle ve Keçiören ilçelerinde alınan güvenlik önlemlerini denetledi. 'Operasyon Turkuaz' adı verilen huzur uygulaması kapsamında trafik, asayiş, özel harekat, terörle mücadele ve narkotik ekipleri sahada görev aldı. Yüksek, vatandaşlarla sohbet ederek sorunlarını dinledi ve 'Başkentin huzuru Türkiye'nin huzurudur' mesajını verdi.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele