A Milli Takımı İstanbul'a döndü; D Grubu'nu 1 galibiyet 2 mağlubiyetle tamamlayarak turnuvaya veda etti

13 saat önce · 12 saat önce güncellendi

A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'nu 1 galibiyet ve 2 mağlubiyetle tamamlayarak gruptan çıkamayınca özel uçakla İstanbul Havalimanı'na ulaştı. Milliler son maçta ABD'yi 3-2 yendi ancak önceki karşılaşmalarda Avustralya ve Paraguay mağlubiyetleri nedeniyle elendi; TFF Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu kafileyle birlikte döndü ve bazı futbolcular izinle dönüşe katılmadı. Geliş sırasında güvenlik önlemleri uygulandı; yurt dışına giderkenki geniş konvoy uygulaması dönüşte daha sessiz bir karşılama ile tezat oluşturdu. Bu sonuç, teknik ekip ve federasyon açısından kapsamlı bir değerlendirme gerektiriyor; Türkiye'nin kısa ve orta vadeli hedefleri için kadro planlaması, hazırlık süreci ve altyapı yatırımlarının önceliklendirilmesi beklenmelidir.

Bu haber 13 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
A Milli Takımı İstanbul'a döndü; D Grubu'nu 1 galibiyet 2 mağlubiyetle tamamlayarak turnuvaya veda etti - gaste.co