Türkiye ile Suudi Arabistan Arasında Yenilenebilir Enerji Anlaşması Resmi Gazete'de Yayımlandı
13 saat önce · 3 saat önce güncellendi
Türkiye ile Suudi Arabistan arasında imzalanan yenilenebilir enerji santrali projelerine ilişkin hükümetlerarası anlaşma, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından onaylanarak Resmi Gazete'de yayımlandı. Anlaşma, 3 Şubat 2026 tarihinde Riyad'da imzalanmış ve Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde (TBMM) kabul edilmiştir. Bu gelişme, iki ülke arasındaki enerji işbirliğini güçlendirecek önemli bir adım olarak değerlendirilmektedir.
Manşetler· 5 kaynak
Türkiye ile Suudi Arabistan arasındaki anlaşma yürürlüğe girdi
StarCumhurbaşkanı Erdoğan onayladı: Türkiye-Suudi Arabistan enerji anlaşması yürürlükte
Haberler.comTürkiye ile Suudi Arabistan arasında yenilenebilir enerji anlaşması onaylandı
EnsonhaberTürkiye-Suudi Arabistan yenilenebilir enerji anlaşması Resmi Gazete'de
AkşamTürkiye-Suudi Arabistan enerji anlaşması Resmi Gazete'de yayımlandı
Bu haber 5 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı