Kayseri'de Polisten Kaçan Motosiklet Sürücüsüne 338 Bin Lira Ceza Uygulandı
13 saat önce · 12 saat önce güncellendi
Kayseri'de, polisin 'dur' ihtarına uymayan motosiklet sürücüsü, kısa bir kovalamacanın ardından bir tarlaya girerek motosikletini bıraktı ve yaya olarak kaçmaya çalıştı. Olayın ardından motosikletin ruhsat sahibine toplam 338 bin 500 lira ceza kesildi ve araç 60 gün süreyle trafikten men edildi. Kovalamaca anları, polis kameraları tarafından kaydedildi.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele