Uğur İbrahim Altay, UCLG Başkanlığına Seçilerek Türkiye'nin Yerel Yönetim Temsilini Güçlendirdi

11 saat önce · 5 saat önce güncellendi

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Fas'ta düzenlenen Dünya Belediyeler Birliği (UCLG) toplantısında, Mexico City Belediye Başkanı'nı geride bırakarak başkanlığa seçildi. Altay, bu görevle birlikte 240 binden fazla yerel yönetimi temsil edecek ve Türkiye'nin uluslararası alandaki yerel yönetim anlayışına duyulan güvenin bir göstergesi olduğunu vurguladı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Altay'ı tebrik ederek uluslararası temsil görevinde başarılar diledi.

Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Uğur İbrahim Altay, UCLG Başkanlığına Seçilerek Türkiye'nin Yerel Yönetim Temsilini Güçlendirdi - gaste.co