İran, ABD'nin Hürmüz Boğazı'ndaki Saldırısını 'Egemenlik İhlali' Olarak Değerlendirdi ve Misilleme Uyarısında Bulundu

9 saat önce · 4 saat önce güncellendi

İran, ABD ordusunun Hürmüz Boğazı'ndaki bir ticari gemiye düzenlediği saldırının ardından, müzakerelerin ortasında gerçekleşen bu eylemi 'egemenlik ihlali' olarak nitelendirdi. İran Meclisi Ulusal Güvenlik ve Dış Politika Komisyonu Başkanı İbrahim Azizi, ABD'nin bu saldırısının, Tahran'ın kararlılığını pekiştirdiğini ve karşılık verme hakkını kullanacaklarını belirtti. Azizi, ABD'nin müzakerelerdeki tutarsızlığını eleştirerek, bu tür eylemlerin Washington'un pişmanlık duymasına yol açacağını ifade etti.

Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
İran, ABD'nin Hürmüz Boğazı'ndaki Saldırısını 'Egemenlik İhlali' Olarak Değerlendirdi ve Misilleme Uyarısında Bulundu - gaste.co