İnegöl Devlet Hastanesi'nde Elektrik Panosunda Yangın Çıktı, Panik Yaşandı
16 saat önce · 11 saat önce güncellendi
Bursa'nın İnegöl ilçesindeki Devlet Hastanesi'nin Acil Servisi'nde saat 08.30 sıralarında elektrik panosunda çıkan yangın, hastane personelinin hızlı müdahalesi sayesinde kısa sürede kontrol altına alındı. Yangın nedeniyle hastanede bulunan vatandaşlar ve hasta yakınları panik yaşarken, olay yerine gelen itfaiye ekipleri durumu güvence altına aldı. Yangının çıkış nedeni hakkında inceleme başlatıldı ve sağlık hizmetlerinin kesintisiz sürdüğü bildirildi.
Manşetler· 4 kaynak
Bu haber 4 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele