Bursa’da ev almak için biriktirilen yaklaşık 1 kilogram altın çöp konteynerine atıldı; polis ve belediye arama başlattı

4 saat önce · 1 saat önce güncellendi

İddialara göre Yıldırım ilçesinde, Sedair Kurnaz’ın ev almak için biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altın, ev temizliği sırasında eşi tarafından siyah poşet içinde çöp konteynerine atıldı. Olayın ardından Kurnaz, mahalle sakinleri ile birlikte konteynerleri karıştırdı; belediye temizlik ve polis ekipleri bölgedeki aramaları yürütüyor ve çevre güvenlik kameraları inceleniyor. Haberlerde kaybın piyasa değerinin milyonlarca lira olduğu belirtilirken, polis soruşturması sürüyor ve mağdur, altınları bulan veya görenlerin kendisine ulaşmasını istiyor. Olay, değerli tasarrufların saklanma yöntemleri ve çöp toplama/konteyner güvenliği konularında uyarı niteliğinde; vatandaşlara bankada veya kilitli kasada saklama gibi daha güvenli seçeneklerin değerlendirilmesi gerektiğini hatırlatıyor.

Bu haber 10 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Bursa’da ev almak için biriktirilen yaklaşık 1 kilogram altın çöp konteynerine atıldı; polis ve belediye arama başlattı - gaste.co