Bursa’da ev almak için biriktirilen yaklaşık 1 kilogram altın çöp konteynerine atıldı; polis ve belediye arama başlattı
5 saat önce · 2 saat önce güncellendi
İddialara göre Yıldırım ilçesinde, Sedair Kurnaz’ın ev almak için biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altın, ev temizliği sırasında eşi tarafından siyah poşet içinde çöp konteynerine atıldı. Olayın ardından Kurnaz, mahalle sakinleri ile birlikte konteynerleri karıştırdı; belediye temizlik ve polis ekipleri bölgedeki aramaları yürütüyor ve çevre güvenlik kameraları inceleniyor. Haberlerde kaybın piyasa değerinin milyonlarca lira olduğu belirtilirken, polis soruşturması sürüyor ve mağdur, altınları bulan veya görenlerin kendisine ulaşmasını istiyor. Olay, değerli tasarrufların saklanma yöntemleri ve çöp toplama/konteyner güvenliği konularında uyarı niteliğinde; vatandaşlara bankada veya kilitli kasada saklama gibi daha güvenli seçeneklerin değerlendirilmesi gerektiğini hatırlatıyor.
Manşetler· 10 kaynak
Eşi 1 kilogram altını çöp sanıp attı! Seferber olan mahalleli tek tek çöpte altın arıyor...
Gerçek GündemTemizlik Yaparken Milyonluk Oldular! 1 Kilo Altını Çöp Sanıp Attı
Haberler.com1 kilo altın çöpe gitti! Didik didik her yerde arıyorlar
Haber7Bir kilo altını çöpe attı, mahalleli seferber oldu
EnsonhaberBursa'da 1 kilo altını çöpe atıldı: Ekipleri seferber oldu
SabahBursa’daki o ilçede altın alarmı! Duyan herkes çöp konteynerine koştu: Siyah bir poşette…
GZTBursa Yıldırım 1 kilogram altın: Siyah poşete saklanan servet çöpe gitti aramalar sürüyor | BURSA YEREL HABERLERİ
Türkiye GazetesiSERVETİ ÇÖPE GİTTİ!
HürriyetEv hayali kabusa döndü: Servetini çöpe attı! ilçe seferber oldu
TRT HaberBursa'da ev alma hayaliyle biriktirilen 1 kilogram altın çöpe gitti
Bu haber 10 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı