Osmaniye Kadirli'de Emekliler, 200 Liralık Banknotun Alım Gücünün Düşüklüğünden Şikayetçi

15 saat önce · 13 saat önce güncellendi

Osmaniye'nin Kadirli ilçesinde emekli yurttaşlar, Türkiye'nin en yüksek değerli banknotu olan 200 liranın alım gücünün önemli ölçüde düştüğünü belirtiyor. Yurttaşlar, 200 lira ile temel gıda ürünlerini dahi alamadıklarını ifade ederek, artan yaşam maliyetleri karşısında geçim sıkıntısı yaşadıklarını dile getiriyor. Birçok emekli, 200 liranın sadece birkaç ekmek veya bir çorba almaya yettiğini, bunun dışında daha fazla harcama yapamadıklarını vurguluyor.

Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Osmaniye Kadirli'de Emekliler, 200 Liralık Banknotun Alım Gücünün Düşüklüğünden Şikayetçi - gaste.co