Fransa'da Aşırı Sıcaklar Sağlık Sistemini Zorluyor: 3 Bin Kişi Hastanelik Oldu

13 saat önce · 11 saat önce güncellendi

Fransa, Afrika üzerinden gelen sıcak hava dalgasıyla mücadele ediyor. Paris ve çevresindeki Ile-de-France bölgesinde son 24 saatte hastanelere yaklaşık 3 bin kişi başvurdu ve bu, olağan günlere göre yüzde 36'lık bir artış anlamına geliyor. Ülkede 37 vilayette kırmızı, 48 vilayette ise turuncu sıcaklık alarmı verildi. Hükümet, hastanelerin soğutma sistemlerini güçlendirmek için 100 milyon avro bütçe ayırırken, 30 bin yeni klima siparişi verildi. Ayrıca, aşırı sıcaklar nedeniyle eğitimde de değişiklikler yapıldı.

Bu haber 6 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Fransa'da Aşırı Sıcaklar Sağlık Sistemini Zorluyor: 3 Bin Kişi Hastanelik Oldu - gaste.co